ПРОСУВАННЯ САЙТУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Про існування соціальних мереж зараз знає або чув чи не кожна людина в усьому світі, а їх активними користувачами є, за деякими даними, близько мільярда людей, що становить сьому частину населення Землі. В одній тільки молодий, але стрімко набирає обертів соц.сети «ВКонтакте» зареєстровано вже більше 90 мільйонів чоловік. Зрозуміло, така велика аудиторія приваблює підприємців в галузі продажів і маркетингу - адже скільки потенційних платоспроможних клієнтів, скільки перспективних і амбітних бізнес-партнерів може бути серед їх числа!

Для залучення користувачів соціальних мереж в комерційних цілях, які продають товари і пропонують послуги сайти необхідна грамотна рекламна кампанія, спрямована на просування своїх позицій саме в межах соц.сетей. Такий маркетинговий хід має назву SMO - social media optimization, що дослівно перекладається, соціальна оптимізація - адаптація під інтереси цікавить публіки.

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Схема роботи в соціальних мережах по розкрутці власного бренду, продажу продукції своєї компанії, поповнення кадрової бази і списку постійних користувачів свого сайту, виглядає наступним чином:

- Створення тематичної групи (спільноти, паблік), в якому буде описана комерційна мета перебування в конкретній соціальній мережі, докладно розписаний перелік того, що і кого компанія або індивідуальний підприємець шукають в рамках сайту, що пропонують на продаж і на яких умовах, способи доставки і оплати для різних регіонів, перелік гарантій з боку автора. Для створення авторитету надійного групи необхідно вказівку історії діяльності компанії або приватної особи, з зазначенням найуспішніших позитивних прикладів;

- Залучення в створену групу цільової аудиторії за допомогою пошукових розділів соціальних мереж. Сучасні пошукові системи в соц.сетях адаптовані під пошук по всіляких параметрами, тому знайти людей, що належать до цікавого контингенту, не повинно скласти особливих труднощів.

- Розміщення рекламних посилань з функцією переходу на основний сайт рекламодавця на просторах створеної групи. Коли спільнота вже має свою аудиторію і деякий рейтинг відвідуваності - саме час починати агресивний маркетинг - пряма пропозиція товарів і послуг, партнерства або співпраці і т.д. Таким чином, почне працювати система «внутрішнього оповіщення» в соц.сети - учасники тематичної групи, дізнавшись про вигідне, на їх погляд, пропозиції, починають розповідати про це в процесі повсякденного спілкування своїм родичам, друзям, знайомим і іншим з числа кола спілкування. Причому, поширення інформації таким чином починається з соц.сетей і закінчується іншим простором Інтернету і реальним життям - так реклама, можна сказати, «ставиться на конвеєр»;

- Підтримка інтересу публіки якісним контентом, розміщеним в співтоваристві: зображення та ілюстрації, відеоматеріали та аудіозаписи, текстові файли;

- Постійний моніторинг інтересів публіки і коригування діяльності групи відповідно до його результатами;

- Система розсилки у вигляді короткого опису торгового або іншого ділового пропозиції і пропозицією співпраці за допомогою відправки користувачам особистого повідомлення такого змісту. Робота з запереченнями потенційних клієнтів і партнерів, доведення їх до рішення про співпрацю;

- Щоденне поповнення списку зареєстрованих в групі користувачів за допомогою роботи з «гарячим» (список знайомих і їх рекомендації) і «холодним» (нова аудиторія з незнайомих раніше людей) списками;

- Розміщення рекламних оголошень в новинній стрічці соціальної мережі від імені спільноти;

- Щоквартальне ведення статистичного обліку успішності і проблематики в роботі групи;

- Підтримка «живого» спілкування з користувачами спільноти за допомогою коментарів під іменними записами групи;

- Створення правил перебування в співтоваристві, користування його ресурсами і розміщення коментарів. Створення системи штрафів і стягнень для недобросовісних відвідувачів. Блокування користувачів, систематично не наступних встановленим правилам;
- Взаємодія з адміністрацією і техпідтримки соціальної мережі.

ПРОСУНУТИ СВІЙ САЙТ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ З НАШОЮ ДОПОМОГОЮ!

Охопити такий обсяг діяльності повноцінно і якісно зможе далеко не кожен, тому послугу по просуванню в соціальних мережах можна замовити у фахівців з роботи в даній області. На щастя для Вас, далеко ходити в пошуках такого фахівця не треба, оскільки ними є ми. Зокрема, прямо у нас на сайті Ви можете оформити подібний замовлення, і незабаром Ваша клієнтська і кадрова база поповниться необхідною кількістю людей.

Наша робота - це діловий підхід з творчою жилкою, а наше головне завдання - досягнення поставленої замовником мети. Ми працюємо так само швидко і якісно, ​​наскільки ефективно, а наші клієнти ніколи не залишаються незадоволені нашою роботою.

Реклама в соціальних мережах в Одесі, Харкові, Маріуполі, Кривому Розі, Запоріжжі, Дніпрі, Полтаві, Луганську, Черкасах, Кропивницького, Чорноморську, Львові, Миколаєві, Херсоні, Чернівцях, Ужгороді, Івано - Франківську, Луцьку, Рівному, Тернополі, Хмельницькому, Житомирі , Вінниці, Києві, Кременчуці

Замовити просування в соц.сетях можна, залишивши заявку на сайті або зателефонувавши за вказаними телефонами: 0 800 759 760.

 


Автор: Super User Вівторок, 08 листопада 2016 12:29 Last modified on Вівторок, 16 травня 2017 15:55

Залишити відгук

Ми ремонтуємо